1. Forum jest miejscem w którym wymienia się opinie i każdy ma do tego pełne prawo, ale niedozwolone jest poniżanie w jakikolwiek sposób innej osoby za jej opinię/poglądy.
2. Zakładając dany temat tworzymy go w odpowiednim dziale, jeśli takiego działu nie ma piszemy go w Hyde Park. Jeśli chcemy i uważamy że powinien taki dział powstać piszemy o tym do Administratora. Jeśli temat mimo wszystko zostanie stworzony w złym miejscu zostanie on przeniesiony.
3. Zawsze trzymaj się tematu dyskusji! Posty offtopicowe będą usuwane przez moderatorów. A jeśli będziesz robił to nagminnie - zostaniesz ukarany.
4. Posty nie wnoszące nic do dyskusji (typu Dzięki, Thx, Nie działa) będą usuwane przez moderatorów.
5. Używanie wulgaryzmów na forum jest zabronione, i nie dopuszcza się zastępowania części wyrazu wulgarnego gwiazdkami (***). Posty z wulgaryzmami niezależnie od wartości merytorycznej będą usuwane.
6. Na forum nie wolno umieszczać treści niezgodnych z polskim prawem oraz symboli i postaci religijnych, które mogły by urazić wyznawców danej wiary.
7. Na forum posługujemy się językiem polskim i zasadami poprawnej pisowni. W miarę możliwości piszemy z polskimi ogonkami, choć nie jest to wymagane.
8. Moderator/administrator ma prawo do edycji postów zawierających zdania niepoprawne ortograficznie, gramatycznie oraz logicznie. Może on także poprzez edycję uwydatnić błędy użytkownika, narażając go na tzw "pośmiewisko" - jednak niedopuszczalne jest aby robił to w sposób bezpośredni (poprzez komentarze, czy przedrzeźnianie).
9. Jeśli pomyliłeś się w napisanym poście, chcesz coś do niego dodać - nie pisz od razu nowego zaraz pod nim! Użyj opcji "Edycja", aby zrobić z nim co chcesz.
10. Bardzo niemile widziane jest "dublowanie postów" w celu zwrócenia uwagi na dany wątek. Jeśli zaś przypadkowo wyślesz jakimś sposobem swego posta 2 razy, usuń go.
11. Użytkownik wysyłający wiadomość lub plik - ponosi pełnoprawną odpowiedzialność za ich treść, a nie obsługa forum. Obsługa forum ma za obowiązek dopilnowanie aby treści niezgodne z regulaminem zostały usunięte, a użytkownik ukarany.
12. Moderatorzy i administratorzy nie mają obowiązku informowania o powodach usunięcia/przeniesienia wiadomości użytkownika do innego działu. Mają natomiast obowiązek informować go o złamaniu przez niego regulaminu.
13. Zamieszczanie linków do stron przez użytkowników będzie nagradzane ostrzeżeniem.
14.Zakaz dawania linków do innych stron w podpisie swojego profilu i jako nick, tytule użytkownika i w postach.
§2 KARY
1. Za łamanie zasad określonych w powyższym regulaminie użytkownik może zostać ukarany ostrzeżeniem, czasowym banem, lub usunięciem konta i dożywotnim banem - w zależności od wagi wykroczenia.
2. Za obrażanie innych użytkowników forum można otrzymać ostrzeżenie lub tymczasowy ban.
3. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.
4. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, zablokowanie konta, bana na e-mail i IP lub jeśli użytkownik ma modem na całą grupe IP np. 212.116.xxx.xxx.
5. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami.
6. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie.
7. Osoba może dostać bana kiedy działa na niekorzyść forum, nagminnie łamie regulamin i robi to umyślnie.
§3.Junior admini/Moderatorzy:
1.Junior Admin jak i Moderator ma również obowiązek służyć pomocą pozostałym użytkownikom forum.
2.Junior Admin jak i Moderator ma obowiązek pilnowania porządku w przypisanym mu dziale forum.
3.Junior Admin jak i Moderator ma dbać o rozwój swojego działu.
4.Możesz także zgłosić przypadki naruszenia regulaminu popełnionego błędu przez moderatora w dziale Zdaniem użytkowników". Zbędne wypowiedzi będą karane ostrzeżeniami.
5.Junior admin jak i moderator posiadający dwa ostrzeżenia jest degradowany do zwykłego usera.
6.Jeżeli będzie 6 skarg na was czyli na Junior admina jak i na moderatora oznacz to że zostaniecie zdegradowani do zwykłego usera.
7.Decyzje administratorów są ostateczne i nie podlegają dyskusji.
§4.Użytkownicy
1.Można posiadać tylko jedno konto na forum, każde następne jest od razu banowane a drugie konto dostaje zakaz pisania na miesiąc czasu.
2.Konta użytkowników na ich prośbę nie będą kasowane i przechodzą na własność forum
jedyna możliwość to blokada konta.
3.Napisane posty przez użytkowników przechodzą na własność forum.
4.Proszenie o jakąkolwiek rangę będą natychmiastowo odrzucane, a za nagminne prośby będą ostrzeżenia.
5.Podpis nie może być dłuższy niż 4 linijki oprócz admina i super moderatora i moderatora ich limit wynosi 6 linijek. W podpisie nie może znaleźć się żaden link do innej strony niż popiszmy.pl
§5.Pisanie postów
1.Przed założeniem nowego wątku sprawdzamy, czy taki sam, bądź podobny już nie istnieje.
2.Odpowiadając w temacie zwracamy uwagę, by nasz post nie odbiegał od tematu wątku, jeżeli mamy ochotę poruszyć inną kwestię, tworzymy nowy temat.
3.Nie pisz obraźliwych i wulgarnych postów
4.Tytułuj tematy tak aby łatwo można było odczytać ich zawartość tematy typu "pomocy" itp będą nagradzane ostrzeżeniem
§6POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Każdy użytkownik rejestrując się na forum akceptuje regulamin i zobowiązuje się do jego przestrzegania.
2. Podane tu zasady muszą być przestrzegane przez wszystkich użytkowników.
3. Osoby, które nie przestrzegają regulaminu zostaną ukarane.
4. W wyjątkowych sytuacjach użytkownik może zostać usunięty z forum.
5. Administratorzy oraz moderatorzy są twórcami tego serwisu i mają prawo do nieprzestrzegania niektórych punktów regulaminu.
6. Jeżeli masz jakieś uwagi co do regulaminu lub jego przestrzegania skontaktuj się z Administratorem.
7.Rejestrując się na forum zgadzasz się na otrzymywanie e-maili od załogi forum typu przypomnieniu o forum, o konkursach, z reklamą itd
8. Osoby odpowiedzialne za obsługę i działanie forum zastrzegają sobie prawo do zmian w niniejszym regulaminie.
Jeżeli regulamin się zmieni zostaniecie poinformowani
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.