Forum ogólnotematyczne - Popiszmy.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Diablica
30 Październik 2008, 14:31
Co czytacie?
Autor Wiadomość
Kala 


Wiek: 30
Dołączyła: 21 Paź 2008
Posty: 964
Wysłany: 9 Styczeń 2009, 16:00   

dzisiaj zaczne czytac " przedwiosnie " , czytam tez bardzo fajną ciekawą młodziezową ksiazke pt." Sukcesy i porazki Anny Marii " .
_________________
"Ohne Liebe hat keine Leben"
 
 
 
reds 


Wiek: 32
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 787
Wysłany: 9 Styczeń 2009, 18:14   

Cytat:
dzisiaj zaczne czytac " przedwiosnie "


Przedwiosnie, to jedyna lektura która mi sie podobała. Tak jakos mnie wciągnęła.

Ja musze zaczynam czytać "Pieśń o Rolandzie", a potem "Cyda"
_________________
W chwili, gdy poczujesz w sercu miłość i doświadczysz jej głębi, odkryjesz, że dla Ciebie świat już nie jest taki sam, jak był do tej pory
 
 
 
apokalipsa 


Zaproszone osoby: 2
Pomogła: 1 raz
Wiek: 31
Dołączyła: 20 Paź 2008
Posty: 1186
Wysłany: 9 Styczeń 2009, 19:16   

Klaudia napisał/a:
dzisiaj zaczne czytac " przedwiosnie "

też mam to czytać,a jeszcze nie wypożyczyłam o.0
zrobię to w poniedziałek i tak pewnie zostanę przy streszczeniu,ale książka musi być.

[ Dodano: Nie Sty 18, 09 13:52 ]
po feriach "Granica"
_________________
Das Schönste, was wir erleben können, ist das Geheimnisvolle.



Pamiętajcie:
1.Admin,Moderator ma zawsze rację.
2.Jeśli się nie zgadzasz patrz punkt 1.
 
 
 
aduś. 


Wiek: 28
Dołączyła: 11 Lis 2008
Posty: 199
Wysłany: 25 Styczeń 2009, 18:10   

ja mma czytać dla szkoły hamleta a dla siebie czytam hp6
_________________

please, don't leave me.
 
 
 
Kala 


Wiek: 30
Dołączyła: 21 Paź 2008
Posty: 964
Wysłany: 25 Styczeń 2009, 18:22   

" dziewczyny sie zakochują" bardzo fajna ksiązka młodziezowa , pozyczylam od kuzynki ;) a lektury stoją :P
_________________
"Ohne Liebe hat keine Leben"
 
 
 
A*n*i*a 


Dołączyła: 05 Gru 2008
Posty: 996
Wysłany: 25 Styczeń 2009, 18:45   

Klaudia napisał/a:
" dziewczyny sie zakochują" bardzo fajna ksiązka młodziezowa


Czy to nie jest książka z serii "Dziewczyny płaczą" , "Dziewczyny się spóźniają"? Także czytałam te książki parę lat temu. Nawet takie wesołe były ;) i ciekawe.
_________________
Zapraszam www.linkarnia.pl
 
 
Kala 


Wiek: 30
Dołączyła: 21 Paź 2008
Posty: 964
Wysłany: 25 Styczeń 2009, 18:47   

tak , bardzo mozliwe ze mówimy o tym samym ;) czytalam juz " dziewczyny sie odchudzają " ;)
_________________
"Ohne Liebe hat keine Leben"
 
 
 
MakeMeSmile 


Wiek: 31
Dołączyła: 20 Sty 2009
Posty: 546
Wysłany: 25 Styczeń 2009, 22:59   

Mam zamiar zacząć czytać " Zmierzch " Stephenie Meyer. Ostatnio wyszła ekranizacja tej powieści. Koleżanka już jest na 3 tomie i z niecierpliwością czeka na wydanie 4. Opowiada o przygodach Belli Swan, która po przeprowadzce do miasteczka Forks w stanie Waszyngton zakochuje się w wampirze Edwardzie Cullenie.
_________________
Legenda o smoku uczy, iż nie należy zaspokajać głodu byle baranem...
 
 
 
aduś. 


Wiek: 28
Dołączyła: 11 Lis 2008
Posty: 199
Wysłany: 26 Styczeń 2009, 11:16   

no zmierzch jest wspaniały x3 choć film wielu ludzi nie zadowolił co czytali książkę no ale tak jest że książka jest lepsza od filmu
_________________

please, don't leave me.
 
 
 
Pastelowa 


Wiek: 27
Dołączyła: 09 Gru 2008
Posty: 501
Wysłany: 28 Styczeń 2009, 17:22   

Koteczek napisał/a:
Dziewczyny płaczą" , "Dziewczyny się spóźniają

i jeszcze ''Dziewczyny się odchudzają'' ^^.
Pamiętam jak kilka lat temu całą serię czytałam i byłam bardzo zadowolona z nich :P
 
 
Diablica 


Wiek: 34
Dołączyła: 17 Paź 2008
Posty: 1427
Wysłany: 28 Styczeń 2009, 20:00   

Czytam "Labirynt", akcja rozgrywa się w XII wieku i we współczesności. Dotyczy Świętego Graala i tego jak ludzie dbali by ich tajemnica nie wyszła na jaw.
_________________
Piękno kobiety jest formą władzy!
 
 
 
Pastelowa 


Wiek: 27
Dołączyła: 09 Gru 2008
Posty: 501
Wysłany: 3 Luty 2009, 22:49   

Obecnie czytam ''Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów- Rok później'' .
Co prawda książka zwyczajna i prosta ale fajnie i miło się czyta.
 
 
aduś. 


Wiek: 28
Dołączyła: 11 Lis 2008
Posty: 199
Wysłany: 3 Luty 2009, 23:45   

'księżyc w nowiu' zaczynam
_________________

please, don't leave me.
 
 
 
A*n*i*a 


Dołączyła: 05 Gru 2008
Posty: 996
Wysłany: 10 Luty 2009, 08:21   

Pastelowa napisał/a:
Obecnie czytam ''Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów- Rok później'' .


Kiedyś miałam bzika na punkcie serii tych książek. Bardzo mi podobały.
Aktualnie czytam lekture "Zbrodnia i kara" taka psychologiczna książka bardziej. Jeszcze ok. 200 stron i koniec.
_________________
Zapraszam www.linkarnia.pl
 
 
Pastelowa 


Wiek: 27
Dołączyła: 09 Gru 2008
Posty: 501
Wysłany: 10 Luty 2009, 15:22   

Dywizjon 303 aktualnie.

Co do Stowarzyszenia podoba mnie się w nich to, że nigdy nie kończą się szczęśliwie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by PhpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xand created by spleen modified v0.4 by warna


Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.

Zapoznaj się również z nasza Polityka Prywatnosci

  
ROZUMIEM
Reklama
Baza przepisów kulinarnych Reklama


Chmura tagów

dzieci ogłoszenia samochody zegarki zdrowie księgowa sport oferty pracy Gdańsk pomoc drogowa wesela fitness nieruchomości rowery samochody dom i mieszkanie torba paczki hobby mieszkanie Sklep z ubraniami bhp zegarki mieszkania prawnik dom i mieszkanie moda bluzy koszulki wesela góry hobby buty rowery bilety imprezy auto wakacje depresja kosmetyki psy www depresja turystyka kosmetyki auta turystyka kominki internet handel