Wysłany: 29 Listopad 2012, 09:53 córka przychodzi ze szkoły posiniaczona
Mam problem z córką, która wraca z szkoły posiniaczona. Twierdzi że uderzyła się w klamkę? Czy to normalne czy raczej nienormalne? Sama nie wiem co robić...
_________________ [Sygnaturka dostępna od 25 postów]
Jeśli to jednorazowy przypadek to pewnie nic się nie dzieje. Ale jeśli jest tak bez przerwy radziłabym się zainteresować tym bardziej. Porozmawiać z córką spokojnie, jeśli okaże się, że padła ofiarą przemocy w szkole lepiej jak najszybciej udać się do wychowawcy bądź dyrektora szkoły.
Jeżeli to była sytuacja jednorazowa, to raczej nie ma się czym przejmować. Jeśli jednak ,,częsciej uderza sie w klamkę'' to z nią porozmawiaj. Pewnie Ci prawdy nie powie, ale mozesz zapowiedzieć, ze wybierzesz się do szkoły w celu wyjaśnienia sprawy. Może się wystraszy i zacznie mówić
_________________ [Sygnaturka dostępna od 25 postów]
Ja w dzieciństwie codziennie wracałem do domu z nowym siniakiem - ze szkoły, z przedszkola, z podwórka. Dzieci dużo się ruszają, biegają, przewracają się, obijają o siebie - trochę paranoiczne jest nastawienie, że dzieciak siniaków mieć nie powinien, a skoro ma, na pewno dzieje mu się straszliwa krzywda. Współczuć takiemu wychuchanemu dziecku! Niemniej jednak, na wszelki wypadek warto z maluchem pogadać.
_________________ [Sygnaturka dostępna od 25 postów]
A zauważyłaś może czy Twoje dziecko jest nadpobudliwe? Może to ma coś wspólnego z zaburzeniami. Rozmawiałaś z wychowawcą czy pedagogiem? Może to adhd u dzieci test na pewno rozwiałby wątpliwości czy to takie zaburzenia czy może zwykłe koleżeńskie sprzeczki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.