Wysłany: 16 Marzec 2021, 14:28 Organizacja imprez firmowych
Hej, planujemy zorganizować wyjazd firmowy i szukamy jakiegoś fajnego hotelu, na miejscu z restauracją i jakimiś atrakcjami dla pracowników. Ogólnie firma jest we Wrocławiu i jakoś nie chcemy daleko jechać więc może coś w tej okolicy można będzie znaleźć? Jak ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z organizacją imprez firmowych to dzielcie się spostrzeżeniami.
Jeśli chodzi o moje doświadczenia z organizacją firmowych imprez to najbardziej zadowolony byłem z oferty hotelmariaantonina.pl/ . Kompleksowe podejście, wyżywienie, noclegi, atrakcje dla gości na miejscu. Jak na dobrze zorganizowany kompleks wypoczynkowy to można było również liczyć na dobre ceny przy organizacji takiej imprezy.
Nie ważne gdzie i z jakiej okazji jest wyjazd warto zaopatrzyć się w opaskę na komary https://nobzzz.pl/ Teraz można ją kupić w promocyjnej cenie. Całkowicie naturalna, bezpieczna, a co najważniejsze skuteczna.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.