Chciałbym zorganizować piknik firmowy dla mojej firmy, ale jestem początkujący w organizacji tego rodzaju wydarzeń. Jakie są najlepsze kroki do podjęcia w procesie planowania i realizacji czegoś takiego? Od czego w ogóle zacząć? Czy ktoś może podzielić się swoimi doświadczeniami lub udzielić praktycznych porad? Każda podpowiedź się liczy!
Z tego co słyszałam, Agencja DK jest ekspertem w organizacji pikników firmowych. Mają wiele pomysłów na atrakcje, które mogą zadowolić pracowników i gości. No i masę rzeczy można u nich wynająć. Tutaj https://agencjadk.pl/ sobie rzuć okiem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.