Wysłany: 17 Listopad 2023, 10:59 Praca w contact center?
Macie jakieś doświadczenie w temacie zarządzania pracą w contact center? Ewentualnie jaki kierunek byście polecili jeśli chodzi o rozwój kadry kierowniczej? Jak znacie jakieś dobre kierunku kursy, to dajcie znać jak to wygląda i co warto wybierać.
Możliwości są rożne, natomiast trzeba sprawdzić jak to dokładniej wygląda i czego można się spodziewać między innymi po specjalnych kursach jak https://smb.pl/dzial/studium-menedzer-contact-center które przygotowywane są własnie z myślą tych, którzy mają w takim kursie uczestniczyć.
To już lepiej uderzać w takim kierunku - zawodelektryk.pl/technik-elektryk-kurs-online
Celować w sensowne umiejętności, rozwijać się, zdobywać kwalifikacje.
I dzięki temu możecie już sensownie zarabiać - nawet w czasie studiów.
A Co wy na to?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.