O jakim Tuningu mowisz ?? Mechaniczny (silnik moc auta i osiagi) czy Optyczny (spojlerki i naklejki?)
Jezeli o to chodzi to nigdy niemialem seryjnego auta i zawsze sie w to bawilem ale jezeli cos robic to ze smakiem i odpowiednim wygladem... auto ma jezdzic wiec przedewszystkim mechanika, jakis mały lift wygladu ale jak widze auta wygladajace jak w NFS i obklejonem milionami naklejek a tak naprawde sypiace sie to bierze mnie smiech na ulicy... Co do kwesti samego tuningu zalezy o co komu chodzi i co chce osiagnac ;) Warto by troche rozwinac pytanie jak mamy o czyms konkretnym pogadac Pozdro <plus dla ciebie>
Zgadzam się całkowicie z MrUw, oblepione naklejkami auto jest okropne, chyba ze cos nie coś to jeszcze ujdzie :P, podrasowany silnik to jest to :D sama lubię jak autko "ryczy" ale jeśli miałabym przez nie ogłuchnąć to dziękuję bardzo.
Ostatnio oglądałam zlot takich tuningowanych aut, jak usłyszałam ile ktoś wydał na "przeróbki" to się za głowę złapałam, widać, że DROGIE hobby, ale ile ma się z tego przyjemności :P
_________________ Piękno kobiety jest formą władzy!
sama lubię jak autko "ryczy" ale jeśli miałabym przez nie ogłuchnąć to dziękuję bardzo.
ja tam jestem gluchy i tak wiec moje glosne mi nieprzeszkadza :P
Diablica napisał/a:
jak usłyszałam ile ktoś wydał na "przeróbki" to się za głowę złapałam, widać, że DROGIE hobby, ale ile ma się z tego przyjemności :P
no a to jest świeta prawda... nie dośc że każde auto to skarbonka to jeszcze tuning akurat w naszym kraju niejest tania zabawą (mowa tutaj o profesjonalnym tuningu a nie szpachli i naklejkach) no mzoe kiedys sie to zmieni puki co trzeba cierpliwie odkladac pieniazki i robic powoli latami to co nasi sasiedzi za granicami robia w pare dni ...
tuning. bardzo obszerny temat, jak wspomniano.
co sądzę? tu trzeba mieć gust i wyczucie, by nie przegiąć w żadną ze stron. trzeba mieć tez wyobraźnię. i przy optyce i mechanice.
Typ1: street race
osobiście jestem zwolennikiem tuningu wizualnego w stylu niemieckim (bez żadnych zbędnych plastików, klamek etc). linia pojazdu płynna, przysadzista. najbardziej niewdzięczne są dla mnie pojazdy typu sedan i większość kombi. najlepsze do modyfikacji uwazam coupe i hatchbacki.
lubię szerokie błotniki wyraźnie wykraczające poza linię karoserii, spiczasty przód, ale bez przesadnej ilości wlotów powietrza. bok - z progami. felgi czarne superleggera (podobne do tych u Lancii Delty HP Integrale), tył: jeżeli to hatchback: niewielka lotka nad szybą, dyfuzor, nie musi być ogromny.
jeśli chodzi o wydech - uwielbiam dzwięki basowe chrapliwe, jak u klasycznych V8.
jeśli chodzi o mechanikę: zawieszenie obniżone, dodane turbo i kompresor, lepsza skrzynia biegów i sportowe sprzęgło, hamulce tarczowe na obie osie, wydech? wolny :D kolor czarny lub grafitowy, z elementami pomarańczy i czerni/grafitu.
Typ2 (preferowany): Dirt car
pojazd wyglądem ukierunkowany w stronę pojazdów terenowych i pustynnych. Idealny typ: spartański Buggy.
silnik na tyle (boxer, v), napęd tylni, wysokie zawieszenie niezależne na każde koło. zasada BMW: przód ma skręcać, tył niech napędza. obudowany tylko na tyle, by dało się nim jeździć także po publicznych drogach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.